afrolex

- 2005: Ξεκινώντας ένα τρίμηνο οδοιπορικό στη Γουϊνέα και στο Μάλι, ενδιαφέρον μας φάνηκε να αφηγούμασταν τις καυτές εικόνες που θα συναντάμε στους φίλους, εικόνες που θα τους συγκινούσαν και θα τους διατηρούσαν κοντινή και ελκυστικότερη την εικόνα μας! - 20/12/2010: Five years after, το sequel, σαν λογοτεχνικό έργο σε συνέχεια!

Όνομα:

Σάββατο, Μαρτίου 04, 2006

A woman's view (by Χρυσή)





Ήρθα εμβολιασμένη και χαπακωμένη με έναν συνεχή φόβο μήπως κολλήσω κάτι, μήπως πάθει το εντεράκι μου, μήπως μου συμβεί γενικώς κάτι... Μέχρι τώρα έχω φάει από τα χεράκια των αφρικανών τα πάντα, παίζω με τα αφρικανάκια που παίζουν με τα κοτοπουλάκια, κάνω βόλτες ανέμελη, συνήθησα τις μυρωδιές από τα σκουπίδια που είναι παντού και πλέον σαν καλή ευρωπαία πήγα κομμωτήριο, πήγα στην μοδίστρα, για ψώνια, βόλτα με τις φίλες μου κτλ. Τα παιδιά που έχουν ζήσει εδώ καιρό σου δίνουν τέλειες οδηγίες για το πώς να ζήσεις, από το να κάνεις παζάρια μέχρι του πώς να ερμηνεύεις την συμπεριφορά των ντόπιων. Άν εξαιρέσει κανείς την αστυνομία που μας παίρνει τα λεφτά συνεχώς έτσι και μας σταματήσει, οι αφρικανοί μου είναι πολύ συμπαθείς. Και φυσικά τα αφρικανάκια που είναι τέλεια και τρέχουν στην αγκαλιά σου, σε χαιδεύουν, σου πιάνουν το χέρι και σου δείχνουν πόσο ωραία χορεύουν. Μετά από μια εβδομάδα παραμονής έχω ξεχάσει τα πρώτα μου άγχη και σκέφτομαι πώς θα σας ξεσηκώσω να ξανάρθουμε.

Χρυσή